Nosnou témou konferencie boli zmeny, ktoré so sebou prináša od 1. januára 2016 platný nový Zákon o športe. Financovanie športu na Slovensku, resp. sponzoring včera, dnes a zajtra bol hlavnou témou vystúpenia Petra Sepešiho z Učenej právnickej spoločnosti, ktorý bol jedným z tvorcov tohto zákona. Okrem iného vysvetlil pozitíva sponzorských zmlúv, ktoré by mali v prostredí športu nahradiť doteraz zaužívané zmluvy o reklame.
Praktické rady ohľadom nových zmlúv o profesionálnom vykonávaní športu predniesol odborník na odvodové a daňové systémy Jozef Mihál (bývalý minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR), ktorý upozornil na niektoré špecifiká, týkajúce sa najmä daní z príjmu a odvodových povinností.
S príbehmi úspešných klubov a jednotlivcov predstúpili pred auditórium marketingový riaditeľ futbalového klubu AS Trenčín Igor Schlesinger a odborník na športový marketing Daniel Bradáč zo spoločnosti Generations. Prvý rozvinul pohľad na spôsoby aktivácie partnerstiev na príkladoch spoločností McDonald´s a Adidas, s ktorými jeho klub dlhodobo spolupracuje. D. Bradáč zasa priblížil zblízka ako robia marketing pre automobilového pretekára Maťa Homolu a aké nástroje pri spulupráci s partnermi využívajú.
Konferenciu, ktorú zorganizoval SportManagement.sk spolu s Move&Play s.r.o. a Slovenským paralympijským výborom, moderoval Alfonz Juck.